.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
99 درصد شهرهاي مازندران گازدار مي‌شوند

مديرعامل شركت گاز مازندران گفت: 99 درصد شهرهاي مازندران از نعمت گاز برخوردار مي‌شوند.

محسن عرب مقصودي با اشاره به آمار بهره‌مندي از گاز جمعيت شهري و روستايي مازندران اظهار داشت: استفاده از نعمت گاز از بركات انقلاب اسلامي است زيرا در قبل انقلاب استفاده از گاز مشاهده نشده بلكه هرچه در اين زمينه پيشرفت داشتيم از بعد انقلاب صورت گرفت.
وي افزود: هم‌اكنون در استان مازندران 70 درصد خانوارهاي روستايي بهره‌مند از نعمت گاز هستند و همچنين 97 درصد جمعيت شهرها نيز از اين نعمت برخوردارند.
مديرعامل شركت گاز مازندران ادامه داد: همه تلاش ما بر آن است تا سال آينده درصد روستاها را تا مرز 90 درصد پيش ببريم و همچنين بهره‌مندي شهرها را نيز به 99 درصد برسانيم.

* دامنه ابتدايي مصرف گاز مازندران به 200 متر مكعب رسيد
وي در تشريح دامنه مصرف گاز استان و چگونگي محاسبه قبض مصرفي مردم يادآور شد: گاز مازندران به دامنه كم‌مصرف اضافه شد در صورتي كه در گذشته در منطقه سه و اقليم چهار كه قرار داشتيم دامنه ابتداييمان از 150 متر مكعب با 30 تومان آغاز ميشد ولي اكنون دامنه ابتدايي از 150 متر مكعب به 200 متر مكعب رسيده كه تا 200 متر مكعب قرار با پلكاني 30 تومان است.
عرب مقصوي ادامه داد: در 100 متر مكعب بعدي نيز اضافه مصرف 100 تومان شده و همچنين هر 100 متر مكعب به صورت 100 تومان اضافه مي‌شود كه 50 متر مكعب به پله اول اضافه شد.

*محاسبه مصرف گاز در مناطق كوهستاني از پلكان دوم آغاز مي‌شود
وي با اشاره به مصرفي گاز در مناطق كوهستاني استان اظهار داشت: در بسياري از مناطق كوهپايه‌اي همانند سوادكوه، بلده، مرزن‌آباد و كلاردشت مصرف شان از پلكان دوم آغاز مي‌]شود يعني 100 متر به پلكان اول اضافه شد.
مديرعامل شركت گاز مازندران با اعلام اينكه استان مازندران به جمع استان‌هايي كه دامنه اولش در مصرف گاز افزايش پيدا كرد پيوست، گفت: با توجه به اين مسئله مقدار حجم گاز كم بها در استان بيشتر شده است و 15 تا 20 درصد قيمت‌ها در اين بخش كاهش پيدا كرد.
وي بيان داشت: روال پنج ساله پلكاني يارانه‌ها تابع سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي و ستاد تحول اقتصادي است كه آنها بايد برنامه‌ها را تدوين كرده و به استان‌ها ابلاغ كنند و از آن پس اجرا با ما است.

* استفاده 100 درصدي مازندران از گاز نيازمند اعتبارات لازم است
مديرعامل شركت گاز مازندران در پاسخ به خبرنگار فارس مبني بر اينكه چه زماني شاهد اعلام گازرساني صد درصدي به استان مازندران هستيم، عنوان كرد: زمان گازدار شدن صد درصدي مازندران بستگي به اعتبارات لازم دارد، براي شهرهاي جلگه‌اي همانند آمل وام تحقق پيدا كرد و پيش‌بيني ميشود كه بتوانيم هرچه زودتر به همراه مطالعات، پيمانكاران را تعريف كرده و در آينده‌اي نزديك به هدف اصلي خود دست پيدا كنيم.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.